luni, 11 iunie 2012

MEDIEREA DIN ROMANIA RAPORTATA LA MEDIEREA EUROPEANA


Este medierea din Romania pregatita sa intre in societate si sa faca fata asteptarilor cetatenilor romani ? Nu voi face astazi o analiza legislativa si nici una sociologica. Nu voi face o analiza de nici un fel. Imi doresc, numai, sa va prezint un site : mediate.com  Dupa ce am citit o suma de postari de acolo am fost cuprins de un sentiment de admiratiei pentru autorii acelui site – forum. Apoi am fost incercat de putina invidie. Am cautat un forum, un site, un blog colectiv sau orice alta forma de exprimare in on-line unde sa gesesc mediatori romani care sa se exprime similar. Nu am gasit !  Dar mi-as dori sa apara. Si nu platforma electronica este problema. Mi-as dori sa apara un grup, apoi o comunitate de profesionisti in mediere, liberi in gandire, care sa se exprime exclusiv profesional , care sa stea departe de polemica, si care sa se promoveze prin gandire pozitiva, creatie si profunzime .
Dupa o lectura mai indelungata a textelor postate pe forumul site-ului: mediate.com am constatat un lucru uimitor : continuarea pe http://mediatorbucurestimustateanu.ro/2012/06/medierea-din-romania-raportata-la-medierea-europeana/