marți, 27 decembrie 2011

ediator Bucuresti Mediere" Ideea de justitie se regaseste atat in fiecare individ cat si in organizarea cetatii. Omul nu trebuie sa raspunda la o nedreptate cu alta, nici la rau cu rau, orice i-ar face alt om." Platon Medierea in protectia consumatorului – Mediator consumator – distribuitor

Mediatorul este profesionistul care poate gestiona cel mai eficient un conflict aparut intre un vanzator/producator si un consumator.
Iar daca pentru consumatorul – persona fizica A.N.P.C.-ul are atributii de primire sesizari si efectuare de control, in cazul in care consumatorul este persoana juridica, A.N.P.C.-ul nu are cadrul legal de a da curs unei sesizari. In aceasta situatie medierea sau instanta de judecata sunt singurele cai prin care consumatorul isi poate cere drepturile considerate a fi incalcate.
Nu voi insista asupra diferentelor majore intre instanta de judecata siavantajele medierii.
Biroul de mediator autorizat este locul in care se discuta liber despre nefunctionalitatea produsului si felul in care acesta poate fi remediat. Atat producatorul/distribuitorul isi doreste rezolvarea rapida si confidentiala a conflictului aparut cu unul dintre clientii sai protejandu-si astfel imaginea publica, cat si consumatorul care doreste un produs de calitate, reparat sau inlocuit, astfel incat sa poate face fata pretentiilor sale.
Pe langa consumatori – persoane juridice,si persoanele fizice au inteles ca cel mai important este sa schimbe produsul defect cu unul functional si ca o amenda data de A.N.P.C. distribuitorului/producatorului de la care a achizitionat produsul nu schimba cu nimic calitatea bunui cumparat defect.
De aceea, tot mai des in ultima perioada primim cereri de mediere pe relatia consumator – distribuitor, majoritatea dintre ele solutionate cu un acordfavorabil ambelor parti.
Daca vrei sa afli mai multe despre mediere apeleaza la un mediator. Informarea este gratuita.